k pokladně
např.11,2-24 hledejte jako 11224
Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Všeobecná ustanovení
Obchodní podmínky slouží k tomu, aby obchodní vztahy se zákazníky měly právně závazný základ pro obě strany. Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí českým právním řádem a těmito všeobecnými obchodními podmínkami.
Vyjádřením souhlasu s obchodními podmínkami při uzavírání kupní smlouvy (objednávky) Kupující-podnikatel souhlasí mj. s doložkou ve smyslu § 89a o. s. ř. o místní příslušnosti soudu v případě soudního sporu. Místní příslušnost je tak sjednaná u soudu v Plzni, tj. Okresního soudu Plzeň-město, Nádražní 325/7, 301 00 Plzeň, Východní předměstí.
Prodávající:
CZECHMASTER Servis s.r.o., IČ: 28417089, se sídlem Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň, C 26695 vedená u Krajského soudu v Plzni, provozovatel internetových stránek www.e-agropneu.cz, www.e-agropneu.sk
Kupující (zákazník):
Kupující (spotřebitel dle občanského zákoníku, popř. podnikatel, týká-li se koupě jeho podnikatelské činnosti) předá při zahájení obchodního vztahu prodávajícímu pouze své kontaktní údaje. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.
2. Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy doručení). Bezpečnost a ochrana soukromí je plně v souladu s GDPR. Podmínky GDPR jsou k dispozici na titulní straně internetových stránek www.e-agropneu.cz, www.e-agropneu.sk.
3. Objednání zboží
Kupující prostřednictvím internetového obchodu (e-shopu) na internetových stránkách (www.e-agropneu.cz, www.e-agropneu.sk) prodávajícího učiní objednávku zboží, která obsahuje druh zboží, jeho množství, cenu, kontaktní údaje kupujícího a místo dodání. Tato objednávka je návrhem kupní smlouvy a kupující jejím podáním stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, jakož i s reklamačním řádem, a souhlasí s nimi. Takto učiněnou objednávku potvrdí prodávající zákazníkovi e-mailem, a to do 24 hodin od jejího obdržení. Objednávka učiněná telefonicky je brána jako uzavřená kupní smlouva a kupující tak taktéž souhlasí s VOP. V případě, že objednané zboží není skladem, domluví prodávající s kupujícím individuální termín dodání, příp. navrhne dodání jiného adekvátního zboží.
V této souvislosti prodávající kupujícího spotřebitele rovněž upozorňuje na znění § 1820 odst. 1 občanského zákoníku a sděluje, že:
- kupující nenese žádné náklady v souvislosti s elektronickou komunikací na dálku (nese své náklady na poštovné apod.),
- záloha není zásadně vyžadována, a to s výjimkami dále uvedenými (vizte bod 4 těchto VOP),
- kupující má právo od této smlouvy odstoupit za podmínek stanovených zákonem (viz blíže bod 6 „Reklamační řád“ těchto VOP),
- kupující nese v případě odstoupení od smlouvy náklady spojené s navrácením zboží; v této souvislosti prodávající upozorňuje, že vzhledem k charakteru a objemu zboží nemusí být vrácení obvyklou poštovní cestou možné,
- kupující v případě odstoupení od smlouvy odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s tímto zbožím nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti,
- kupující má právo v případě stížnosti obrátit na příslušný orgán dohledu nebo státního dozoru
Odesláním či dokončením objednávky zákazník souhlasí i s cenou zboží. V případě zájmu o snížení ceny na základě konkurenční nabídky je nutné si tuto cenu domluvit s prodávajícím předem (před odesláním objednávky). Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Zpětná úprava ceny není možná.
Změna fakturační adresy na již vystavené faktuře je možná pouze ve stejném měsíci vystavení, a to na základě žádosti kupujícího. Úkon je zpoplatněn za poplatek 100,- Kč/ 4,-€ včetně DPH, který slouží k úhradě více nákladů spojených s tímto úkonem.
Objednáním zboží na internetových stránkách prodávajícího kupující souhlasí se zasíláním informačních emailů prodávajícího. Tento souhlas lze kdykoliv odvolat. V takovém případě prosím napište na e-mail: technik@e-agropneu.cz
4. Platební podmínky
Objednané zboží hradí kupující metodou, kterou si zvolil při objednání (hotovostí, platební kartou na prodejně dodavatele, bezhotovostním převodem - metodou GoPay nebo převodem z účtu). Do doby zaplacení zboží je zboží majetkem prodávajícího. V případě objednávky nadstandardních rozměrů nebo objednávky v hodnotě nad 35.000,- Kč s DPH může prodávající požadovat zaplacení zálohy ve výši 50% z hodnoty objednávky. Takto zaplacená záloha bude započtena na celkovou kupní cenu. Pro slovenské zákazníky je cena účtována v €, pokud je SK zákazník plátce DPH, je mu vystavena faktura bez DPH v €. V případě platby „dobírkou“ je poplatek v CZ = 89 Kč včetně DPH, v SK = 3 € včetně DPH. V případě bezhotovostního převodu standardně vystavuje prodávající "pro forma fakturu - výzvu k platbě", kde v kolonce „Dodavatel“ jsou uvedeny údaje pro bezhotovostní styk, variabilní symbol je číslo tohoto dokladu a dále je zde uveden datum splatnosti. Přijetím pro forma faktury - výzvy k platbě se odběratel zavazuje k dodržení data splatnosti.
Pokud není dodržena splatnost, je zákazník telefonicky nebo e-mailem upozorněn na prodlevu splatnosti. V případě že tato nebude uhrazena do 2 dní od telefonického nebo emailového upozornění, je v kompetenci dodavatele zaslat kupujícímu zákazníkovi písemnou upomínku - výzvu k platbě, respektive pokus o smír, kde se kupující zavazuje za každou písemnou upomínku zaplatit 500 Kč bez DPH, respektive 605 Kč s DPH (náklady na vystavení upomínky včetně poštovného).
V případě úhrady platby po splatnosti je kupující-spotřebitel obeznámen s tím - že mu může být doúčtována prodávajícím smluvní pokuta včetně úroků v zákonné výši. Kupující-podnikatel (fyzická nebo právnická osoba s platným IČ) je obeznámen s tím, že prodávající může uplatnit smluvní pokutu ve výši 0, 1 % denně z celé neuhrazené částky až do jejího úplného zaplacení včetně zákonného úroku z prodlení.
V případě, že dodavatel po marných pokusech o urgenci úhrady bude nucen přistoupit k podání Návrhu na vydání evropského platebního rozkazu, odběratel uzavřením kupní smlouvy souhlasí, že součástí návrhu na vydání platebního rozkazu bude kromě základní dlužné částky včetně DPH, úroku z prodlení a zákonných úroků, připočtena částka za písemnou upomínku ve výši 605 Kč a paušální poplatek kryjící náklady spojené s podáním návrhu na vydání platebního rozkazu ve výši 2500 Kč, včetně úhrady přísudků a poplatků spojených se soudním procesem.
Po úhradě „pro forma faktury- výzvy k platbě“ dodavatel vystaví "řádný daňový doklad", který je opatřen patřičnou sazbou DPH.
5. Dodací podmínky
Zboží se expeduje ze skladů do 12 hodin každý pracovní den. Termín dodání oznámí prodávající kupujícímu při potvrzení objednávky. Většina zásilek je doručena kupujícímu do 7 pracovních dnů, pneumatiky, které nejsou skladem, do 14 dnů. Prodávající informuje kupujícího o odhadované době dodání a možném prodlení, tuto informaci podá prodávající současně s potvrzením objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo odchýlit se od dohodnutého termínu dodání o 3 pracovní dny. V případě enormního vytížení doručovatelských služeb může dojít k prodloužení termínu doručení zásilky od 3-7 pracovních dní.
Doručení balíku je na území ČR prováděno prostřednictvím přepravní společnosti. Doručovatelská služba kontaktuje kupujícího pomocí SMS zprávy v den doručení, kde oznámí podrobnosti předání, oznámí mu přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti (podrobnosti závisí na typu přepravní služby). Zásilka bývá standardně doručována mezi 8. a 18. hodinou v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení na uvedené adrese dodání zanechá přepravce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce přepravce po zadání jejího čísla, které si zákazník může vyžádat na prodávajícím.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky – zejména druh a množství zboží a neporušenost obalů podle přiloženého dodacího listu nebo podle elektronické objednávky nebo faktury.
U váhově standardních pneumatik v CZ s hmotností do 15 kg je dopravné 180 Kč včetně DPH/ks, v SK 20 € včetně DPH, u váhově a objemově nestandartních pneumatik převyšujících 30 kg je cena dopravy v rámci území ČR vypočtena po uzavření objednávky a je závislá na objemu, hmotnosti a PSČ zákazníka. V případě objednávky z SK je cena zákazníkovi sdělena po doručení objednávky do e-mailu prodávajícího nebo telefonicky.
Na stránkách www.e-agropneu.cz a www.e-agropneu.sk je u každého produktu uvedena cena v Kč (resp. v €) s DPH, v položce "Detail" je uvedena i cena bez DPH, dále je uveden termín dostupnosti daného zboží. Pokud je uvedeno - "skladem" - je zboží skladem na centrální skladu prodávajícího nebo je dostupné na externím skladě v Německu a Nizozemsku. Termín doručení na adresu objednatele může být ovlivněn dopravními nebo klimatickými podmínkami a odběratel bude informován o termínu doručení, dále může být uveden termín 24, 48 nebo 72 hodin od závazné objednávky. Vyobrazení produktů je v souladu zveřejněných designů jednotlivých výrobců a může docházet k drobným odlišnostem, které ale nemají žádný vliv na technické a konstrukční vlastnosti zboží. Prodávající neodpovídá za opožděné přepisy termínů dodání uvedených na prodejních internetových serverech typu "zbozi.cz" nebo "heureka.cz", apod. - kde tyto servery mění termín dodání do 48 hodin po změně stavu skladových zásob a termínu dodání na stránkách www.e-agropneu.cz a www.e-agropneu.sk. Prodávající si vyhrazuje změnu dostupnosti jednotlivých produktů uvedených v nabídce, kdy může dojít k dočasné odchylce od stavu skladových zásob, než je aktuálně uvedeno. Systém propisu stavu skladových zásob je na základě propojení jednotlivých skladů a skladových pohybů aktualizován na základě softwarové podpory, která může mít v některých případech opoždění od skutečného stavu.
Prodávající si vyhrazuje ve výjimečných případech omezit prodej jakéhokoliv produktu po jednom kuse (nebo v jiných lichých počtech 3, 5, 7…) v případě, že skladové zásoby jsou v sudém počtu (2, 4, 6, 8…). Pokud k takovéto situaci dojde, je prodávající povinen kupujícího o tomto co nejdříve informovat.
V případě, že Kupující-podnikatel odmítne převzít objednanou zásilku (netýká se poškozené zásilky z přepravy), je Prodávající oprávněn účtovat marnou dopravu.
6. Reklamační řád a odstoupení od smlouvy (v lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží)
I. Všeobecná ustanovení
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího CZECHMASTER Servis s.r.o., IČ 28417089, DIČ CZ28417089, se sídlem Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň 9 Malesice, zapsaného v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, sp. zn. C 26695 (dále jen „prodávající“ či „CZECHMASTER Servis“), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od CZECHMASTER Servisu.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží. Reklamační řád je nedílnou součástí VOP. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s VOP a s tímto Reklamačním řádem. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout CZECHMASTER Servisu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Zákazníkem internetového obchodu E-agropneu.cz je buď kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti „dále jen „kupující-podnikatel“. Kupující-spotřebitel a kupující-podnikatel jsou dále společně označování jako „kupující“.
Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží.
II. Odpovědnost Prodávajícího
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá, že v době, kdy kupujícímu zboží převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával
- se věc hodí účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
III. Práva z odpovědnosti za vady zboží
Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti. Kupující není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost zboží a kompletnost jeho příslušenství.
Při osobním odběru kupujícím, je okamžik převzetí zboží okamžikem přechodu nebezpečí škody na zboží z prodávajícího na kupujícího. Jestliže kupující zboží neprohlédne při převzetí, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. Pozdější reklamace neúplnosti zboží nebo vnějšího poškození zboží nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat. Prodávající má však možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Reklamaci zboží může kupující uplatnit osobně na prodejně prodávajícího (Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň) nebo zboží zaslat přepravní službou na adresu: CZECHMASTER Servis s.r.o, Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň).
V případě, že kupující bude zasílat zboží prodávajícímu přepravní službou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. Aby mohla být reklamace řádně posouzena, je nutné, aby zásilka obsahovala reklamované zboží, kopii prodejního dokladu a řádně vyplněný reklamační list. Kupující je tak povinen prokazatelným způsobem doložit, že zboží bylo zakoupeno v internetovém obchodě nebo prodejně společnosti CZECHMASTER Servis s.r.o.
Záruka a právo na reklamaci se nevztahuje na poškození vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- poškozením zboží či jeho části,
- poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, na webu E-agropneu.cz nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem a vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí.
Na dárky, které prodávající poskytuje kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen zboží, které je poskytované jako dárek, vrátit v původním stavu prodávajícímu.
Kupující souhlasí a bere na vědomí, že při posouzení reklamace může dojít ke znehodnocení reklamovaného zboží. Kupující souhlasí a bere na vědomí, že po ukončení zkoumání důvodu a původu reklamace bude reklamované zboží ekologicky zlikvidováno.
IV. Záruční doba
Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží následovně:
- u nového zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí
Kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží následovně:
- u nového zboží v době dvanácti měsíců od převzetí
Záruční doba započne převzetím zboží kupujícím.
V. Práva z vad zboží
Pokud kupující neuplatní právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z uznané reklamace.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud prodávající kupujícího před převzetím zboží upozornil, že zboží má vadu, nebo pokud kupující vadu způsobil sám.
V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit prodávajícímu kompletní zboží včetně veškerého příslušenství.
VI. Vyřízení reklamace
Kupující-spotřebitel
Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamaci CZECHMASTER Servis vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od následujícího dne od podání reklamace, tedy ode dne, kdy byl reklamační list a reklamované zboží doručeno na adresu: Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň.
Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po písemné domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou. Po uplynutí lhůty (popř. prodloužené lhůty) se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
Kupující-spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako úhrada poštovného na zaslání reklamace. O proplacení nákladů je nutné zažádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění – v tomto případě kontaktuje pracovníka na e-mailu: reklamace@e-agropneu.cz
Kupující-podnikatel
Je-li kupující-podnikatel, prodávající rozhodne o reklamaci v přiměřené lhůtě, nevztahuje se ale na něj lhůta 30 dnů. Kupující-podnikatel také nemá nárok na uhrazení vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
VII. Odstoupení od smlouvy ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží
Kupující-spotřebitel
Kupující-spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě do 14 dní od převzetí zboží ve smyslu § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku.
Kupující-spotřebitel, který chce odstoupit od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečnému odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, formulář pro odstoupení od smlouvy a zboží, které od něho obdržel, a to na adresu: CZECHMASTER Servis s.r.o., Chotíkovská 119/12, 318 00 Plzeň.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu-spotřebiteli peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli skutečně odeslal.
V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující-spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, tak, jak dovoluje §1820 odst.1 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku.
Kupující-spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy dle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku, pokud šlo o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Kupující-podnikatel
Kupující-podnikatel nemá právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží ve smyslu § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, neboť při svém nákupu uvedl IČ, prodávající tak předpokládá, že kupující-podnikatel bude užívat zboží ke své podnikatelské činnosti a není tak kupujícím-spotřebitelem. Prodávající nabízí, že v případě, že se kupující-podnikatel dopustí chybné objednávky, je možné po dohodě s prodávajícím zboží odeslat zpět na adresu prodávajícího. Kupující-podnikatel zároveň bere na vědomí, že v tomto případě si prodávající nárokuje paušální částku ve výši 20 % z celkové fakturační částky bez DPH za manipulaci, zpětvzetí a kontrolu.
Kupující-podnikatel taktéž nemůže odstoupit od smlouvy, pokud šlo o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
VIII. Závěrečná ustanovení
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, popř. odůvodnění zamítnutí reklamace.
Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
Kupující je povinen reklamaci převzít, obeznámit společnost CZECHMASTER Servis s.r.o. s rozhodnutím, zda si přeje finanční prostředky (v případě uznané reklamace) zaslat na bankovní účet, nebo zda si přeje slevu z nového zboží, a to bez zbytečného odkladu do 30 dnů ode dne, kdy byl o jejím vyřízení informován. V případě, že reklamace není převzata kupujícím nebo kupující nereaguje na vyřízení reklamace nejpozději posledním dnem lhůty, bude prodávajícím účtováno po jejím marném uplynutí poplatek 20 Kč včetně DPH za každý den prodlení.
7. Podmínky pro nakupující mimo území ČR
V případě, že kupujícím objednané zboží má být doručeno mimo území České republiky, dochází k úpravám obchodních podmínek a kupní smlouvy. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží, jakmile předá zboží k dispozici kupujícímu k jeho vlastní přepravě nebo zboží předá k přepravě přepravci. Kupní cenu za zboží uhradí kupující při jeho předání, v tento okamžik přechází vlastnické právo. Náklady na přepravu uskutečněnou prodávajícím určeným přepravcem do místa stanoveného kupujícím nese kupující. Nebezpečí nahodilé ztráty nebo zhoršení zboží, jakož i jakékoliv dodatečně vzniklé náklady, přecházejí z prodávajícího na kupujícího okamžikem předání zboží kupujícímu nebo předáním zboží přepravci určenému kupujícím. Nebude-li zboží kupujícím při předání převzato (vyzvednuto) anebo mu nebude předáno pro nezaplacení kupní ceny, nebude mu vydáno, avšak nezbavuje jej povinnosti k úhradě kupní ceny.
Prodávající neodpovídá za proclení zboží k dovozu do jiné země nebo za úhradu cel, daní a jiných poplatků souvisejících s dovozem zboží do země určené kupujícím. Kupující je povinen zajistit všechny náležitosti související s dovozem zboží, zejména je povinen splnit všechny oznamovací povinnosti a povinnost uhradit příslušná cla, daně a jiné poplatky, které souvisejí s dovozem zboží, a to v souladu s právním řádem příslušné cílové země.
Výlučným místem jurisdikce pro všechny vzniklé spory včetně pohledávek z obchodního vztahu pro zákazníky s bydlištěm nebo sídlem firmy mimo ČR je adresa prodávajícího. Kupující bere na vědomí, že místem prodeje - a tím i plnění kupní smlouvy je sídlo prodávajícího, doprava na adresu kupujícího mimo území ČR nemá vliv na řešení sporů dle rozhodného práva České republiky.
Pro posouzení všech ustanovení uzavřené smlouvy a pro případné spory z této smlouvy je rozhodné právo České republiky. Aplikace jednotného kupního práva OSN (Dohoda o smlouvách pro mezinárodní prodej zboží ze dne 16. 4. 1980) je vyloučena.
8. Zpětný odběr pneumatik
Na základě zákona č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností (dále jen „zákon o výrobcích s končenou životností“) je výrobce povinen zajistit na vlastní náklady zpětný odběr výrobků s ukončenou životností a jejich následné zpracování a využití nebo odstranění za podmínek stanovených tímto zákonem.
Zpětný odběr pneumatik je naší společností CZECHMASTER Servis s.r.o realizován v individuálním systému. Naše společnost se hlásí k principu individuální odpovědnosti výrobce zajistit nakládání s výrobky po ukončení jejich životnosti. Pokud jste konečným uživatelem ve smyslu zákona o výrobcích s ukončenou životností (tj. osobou užívající vybraný výrobek, než se stal odpadem), můžete použité (odpadní) pneumatiky odevzdat v našich veřejných místech zpětného odběru, a to bez ohledu na výrobní značku, bez ohledu na datum jejich uvedení na trh, bez vazby na koupi nového výrobku a bez nároku na úplatu za tento odběr.
Veřejná místa zpětného odběru jsou v souladu s § 97 odst. 2 písm. a) zákona o výrobcích s ukončenou životností zřízena v každé obci s pověřeným úřadem a v případě územně členěných statutárních měst a hlavního města Prahy v každém městském obvodě nebo městské části. Zpětný odběr je zajišťován ve spolupráci s provozovateli míst zpětného odběru, s nimiž je uzavřena písemná smlouva o zřízení veřejného místa zpětného odběru. Seznam veřejných míst zpětného odběru je ke stažení zde. V případě, že na některém veřejném místě zpětného odběru od Vás odmítnou zdarma odebrat odpadní pneumatiky, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na emailu technik@e-agropneu.cz a my zajistíme nápravu.
9. Účinnost
Účinnost těchto všeobecných obchodních podmínek nastává dnem 2. ledna 2014.
10. Politika kvality a ochrany životního prostředí
Spokojenost lidí spojených s naší společností podnikem je závislá na kvalitě námi poskytovaných služeb:
Zákazníci:
Pro firmu je zákazník nejdůležitější instancí, a proto je na splnění jeho požadavků a přání generováno nejvyšší možné úsilí. Zákazníka přesvědčujeme kvalitou a rychlostí svých služeb. Snažíme se o poskytnutí co nejlepšího zákaznického servisu v rámci našeho vstřícného přístupu k zákazníkům.
Naši pracovníci:
Nabízíme stabilní pracovní prostředí, kde se oceňuje obětavost a výborný pracovní výkon. Důležité pro nás je pravidelné zvyšování kvalifikace, loajálnosti, věrnosti a spokojenosti našich pracovníků.
Naše společnost:
Naše společnost se hlásí k důslednému plnění v rámci sociální odpovědnosti a odpovědnosti za životní prostředí, jelikož zajištění zdraví a spokojenosti svých zaměstnanců a příznivé působení na životní prostředí považuje za svou prioritní odpovědnost při cestě za profitem. Zavazujeme se plnit platná ustanovení všech právních předpisů a jiných závazků související s ochranou životního prostředí. Preventivním přístupem se podílíme na zlepšování vlivu společnosti na životní prostředí.
11. Označení pneumatik
Pneumatiky označujeme dle podkladů dodaných od výrobců a za případné chyby neneseme odpovědnost.
Označení DOT vyjadřuje stáří pneumatiky, respektive její výrobní týden a rok. Označení se může lišit dle jednotlivých dodávek a výrobců.
12. Písemná komunikace
V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí NOZ a dalšími právními předpisy, ve znění platné legislativy.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
13. Kontaktní údaje
Název: CZECHMASTER Servis s.r.o.
Sídlo: Chotíkovská 119/12, 31800 Plzeň
IČ: 28417089, DIČ: CZ28417089
Telefon: +420 602 421 859
Email: info@e-agropneu.cz
14. Zákony a související předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
15. Splátkový prodej
Prodávající neumožňuje splátkový prodej.
16. Informace a poradenství
Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele.
CZECHMASTER Servis s.r.o., Chotíkovská 119/12, 31800 Plzeň
Obchodní podmínky platné od 1.1.2023